ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Ο επισκέπτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος https://berg.gr μπορεί να βρει προϊόντα που αφορούν παιχνίδια όπως ποδοκίνητα (+ηλεκτροκίνητα) αυτοκινητάκια με πετάλια, ποδήλατα ισορροπίας, οικογενειακά-επαγγελματικά τραμπολίνο κλπ.
Για να σας διευκολύνουμε περισσότερο να βρείτε αυτό που ψάχνετε, έχουμε δημιουργήσει τις κατάλληλες “κατηγορίες προϊόντων” (και κάθε κατηγορία διαθέτει “υποκατηγορίες” και ούτω καθεξής), αλλά και συνδέσμους μέσω “ετικετών” και χαρακτηριστικών “ιδιοτήτων” των προϊόντων, διότι φιλοσοφία μας είναι να μπορείτε να βρίσκετε αυτό που ψάχνετε άμεσα.
Εάν ψάχνετε κάτι πολύ πιο συγκεκριμένο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το “Αναζήτηση προϊόντων” του μενού για να οδηγηθείτε κατευθείαν στην επιλογή σας.
Είναι βασική μας αρχή να προσπαθούμε πάντα να σας προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, όμως πάντα υπάρχει η πιθανότητα αναγραφής λάθους τιμής ή λάθους περιγραφής δευτερευόντων χαρακτηριστικών των προϊόντων καθώς επίσης και περιπτώσεις διακοπής της λειτουργίας του ιστότοπου.
Σε περιπτώσεις που διαπιστώσετε κάποια απόκλιση (προς τα κάτω ή προς τα πάνω) τιμής, σας προτείνουμε πριν προχωρήσετε σε παραγγελία να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα 2431 033 399 ή 697 619 1777.
ΑΓΟΡΕΣ
Κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια αγορά, θα ενημερώνεστε με ένα αυτοματοποιημένο e-mail, το οποίο περιέχει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας και οδηγίες σχετικά με τη διεκπεραίωσή της.
Εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε εκκρεμότητα στην παραγγελία σας θα σας ενημερώσουμε με e-mail ή θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή κατά την καταχώριση της παραγγελίας σας στον ιστότοπό μας.
Τα ανωτέρω μηνύματα αποτελούν βασική προϋπόθεση για τη σωστή διεκπεραίωση των παραγγελιών και δεν υπάρχει περίπτωση να απενεργοποιηθούν.
Σας συνιστούμε να παρακολουθείτε τα e-mail σας και να τα διατηρείτε μέχρι να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας.
Σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail είστε υποχρεωμένοι να μας ενημερώσετε άμεσα.
Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν.
Τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχθεί ή συναρμολογηθεί (μιας και τα προϊόντα θα διατεθούν πάλι προς πώληση) και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν.
Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος. Τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά την BERG GREECE.
Σε όλες τις περιπτώσεις η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη ημέρα με την BREG GREECE στα τηλέφωνα 2431 033 399 ή 697 619 1777.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε προμηθευτεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείτε να μας το αποστείλετε στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του, για να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.
Σχετικά με τη δήλωση υπαναχώρησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα 2431 033 399 ή 697 619 1777.
Τα προϊόντα επιστρέφονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή τους, με έξοδα του πελάτη.
Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί, μιας και θα τα διαθέσουμε πάλι προς πώληση.
Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται στο πελάτη με χρέωση παραλήπτη.
Τα προϊόντα προς επιστροφή, πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς.
Εφόσον πληρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων στο πελάτη εντός 14 εργάσιμων ημερών από τον χρόνο που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρησή του.
Εφόσον η πληρωμή της παραγγελίας είχε γίνει με πιστωτική κάρτα, η BERG GREECE θα προχωρήσει σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες ώστε να ενημερώσει την τράπεζα για να γίνει η επιστροφή του χρηματικού ποσού στο πελάτη.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρόνος για την πίστωση του ποσού, είναι καθαρά στην ευθύνη της αρμόδιας τράπεζας και η BERG GREECE απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις.
ΑΚΥΡΩΣΗ
Εάν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στα 2431 033 399 ή 697 619 1777.
Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε στα 2431 033 399 ή 697 619 1777 και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχετε.
Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε, πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα 2431 033 399 ή 697 619 1777.
{Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία επιτρέπει τόσο σε καταναλωτές όσο και σε εμπόρους να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους. Η ΗΕΔ εντάσσεται στο πλαίσιο της Οδηγίας 2013/11/ΕΚ, η οποία πρόσφατα εναρμονίστηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) και προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της ΕΕ.}